NO
 
NO

Mylan globalt

Lukk

Velg et av nettstedene våre i listen under.

  1. Europa

    1. Belgia
      1. Français
      2. Nederlands
    2. Danmark
      1. Dansk
    3. Finland
      1. Suomi
    4. Frankrike
      1. Français
    5. Hellas
      1. Ελληνικά
    6. Irland
      1. English
    7. Italia
      1. Italiano
    8. Nederland
      1. Nederlands
    9. Norge
      1. Norsk
    10. Østerrike
      1. Deutsch
    11. Polen
      1. Polski
    12. Portugal
      1. Português
    13. Slovakia
      1. Slovenský
    14. Slovenia
    15. Spania
      1. Español
    16. Storbritannia
      1. English
    17. Sveits
      1. Deutsch
      2. English
    18. Sverige
      1. Svensk
    19. Tsjekkia
      1. Čeština
    20. Tyskland
      1. Deutsch
    21. Ungarn
      1. Magyar
  2. Afrika

    1. Sør-Afrika
      1. English
  3. Nord- og Sør-Amerika

    1. Brazil
      1. Português brasileiro
    2. Canada
      1. English
      2. Français
    3. USA
      1. English
  4. Asia

    1. India
      1. English
    2. Japan
      1. 日本語
  5. Oseania

    1. Australia
      1. English
    2. New Zealand
      1. English

Mylan driver også virksomhet i disse landene.

  1. Marokko
  2. Luxembourg
  3. Slovenia
  1. Kina
  2. Singapore
  3. Taiwan
Jan 1, 2014

Hjelp og støtte i India


Da vi fant ut at pasienter med HIVAIDS hadde begrenset tilgang til legehjelp, opprettet vi et hjelpe- og støtteprogram.


Our Mylan Is Your Mylan: historien om hjelpe- og støtteprogrammet vårt

Nå vet jeg at pasientene mine ikke trenger å takle HIV/AIDS på egen hånd, og at de kan få den informasjonen og emosjonelle støtten de trenger. Alt de trenger å gjøre, er å ringe. Og jeg kan følge med på sykdomsutviklingen mellom hvert legebesøk. Dette kan jeg gjøre ...


fordi Mylan opprettet hjelpe- og støtteprogrammet sitt. Nå kan vi hjelpe pasientene når de lurer på noe, når de er usikre på hvordan de skal ta medisinene sine, og når de trenger støtte.

Det finnes om lag 2,4 millioner mennesker med HIV/AIDS i India. Mange har liten eller ingen tilgang til informasjonen de trenger for å ta opp kampen mot sykdommen. Men det var før. Mylans hjelpe- og støtteprogram gir pasientene en bedre forståelse av sykdommen sin og hjelper dem med å holde kontakten med legen mellom hvert legebesøk. En telefonsamtale er alt som trengs for at pasientene skal få svarene de trenger. Og hvert eneste ord forblir mellom Mylan, pasientene og legen.

Vi vil gjøre mer enn bare å sikre tilgang til antiretrovirale medisiner av høy kvalitet. Vi vil forsikre oss om at menneskene som trenger dem, har ressursene og informasjonen de trenger for å ta dem uten å bekymre seg.


Siste oppdatering  27.02.2015