Kontinuerlig forbedring

Kontinuerlig forbedring

Innovasjon er en grunnleggende del av kulturen hos Mylan. Innovasjon er grunnen til at vi ser muligheter i enhver utfordring. Derfor samarbeider tusenvis av vitenskapsfolk, forskere og andre smarte folk om å løse kompliserte utfordringer og oppfylle uløste behov over hele verden og på tvers av tidssoner. 

Er det overraskende at et selskap som er kjent for generiske legemidler av høy kvalitet, trives med innovasjon? Tenk på dette: I 1984 ble vi det første selskapet innen generika som fikk patent på et nytt legemiddel. I dag utvikler vi biotilsvarende versjoner av originale legemidler og lager forbedrede versjoner av legemidler for å skille produktene våre fra mengden. 

For å sikre kontinuerlig forbedring har vi bygget opp en organisasjon som er mangfoldig, høyt motivert og med en unik evne til å samarbeide.

En virkelig global kultur

Som et globalt selskap hadde vi som mål å bygge en forsknings- og utviklingsavdeling som kunne dra nytte av de sterke sidene til hver enkelt ansatt og hver lokale kultur. Et annet mål var å forvandle et dusin tidssoner til et fortrinn. 
Resultatet: et verdensomspennende team med et unikt perspektiv på lokale og globale helseutfordringer. Ved å samarbeide gjorde vi tiden til en partner. Når et team på én side av planeten drar hjem for dagen, jobber et team på den andre siden videre. 
Med andre ord sover forsknings- og utviklingsavdelingen hos Mylan aldri.

Mylan er annerledes

Vi mener at denne måten å jobbe på gjør at vi kan tilpasse oss raskere og utvikle stadig flere produkter: alt fra injeksjonsmedisiner, biologiske legemidler, kreftmedisiner og medisiner mot respiratoriske og nevrologiske lidelser til innovative behandlinger av HIV/AIDS. 
Dette samarbeidet på tvers av kontinenter og kulturer lærte oss fort at intet forskningssenter klarer jobben alene. Det gikk opp for oss at blant alle de kompliserte beregningene vi utfører, finnes det én enkel sannhet: Sammen er vi mer enn summen av våre enkelte deler.
Siste oppdatering  27.02.2015